Nincs engedélyezve a javascript.

Webshop

Online illúziók – offline valóság

Online illúziók – offline valóság

Influenszerek és youtuberek, szuper életérzések, fantasztikus utazások, fancy ruhák, menő trendek. Több millió követő az Instagramon, tizenöt millió feliratkozó a YouTube-on. A gyors és könnyű meggazdagodás vonzó ígérete. És ki ne akarna hinni ebben?
De az átlagos kamasz és tinédzser mosolygó szelfijei mögött ott lehetnek a depresszív érzések.
Raktári kód:
107814
EAN:
9789634380634
Megjelenés:
2019.
Készleten szállítás:
1-2 munkanap
Online ár:
3 970 Ft

Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli könyvesbolti ár

Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár

Bevezető ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár

Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon

Kötött ár: a terméknek az Árkötöttségi törvény alapján meghatározott legalacsonyabb eladási ára, melyből további kedvezmény nem adható.

Leírás
Influenszerek és youtuberek, szuper életérzések, fantasztikus utazások, fancy ruhák, menő trendek. Több millió követő az Instagramon, tizenöt millió feliratkozó a YouTube-on. A gyors és könnyű meggazdagodás vonzó ígérete. És ki ne akarna hinni ebben?
De az átlagos kamasz és tinédzser mosolygó szelfijei mögött ott lehetnek a depresszív érzések. Megannyi „barát" és ismerős ellenére a magányosság. Mindenkiben ott van a fantasztikus élet utáni vágy, és az online térben kéznyújtásnyira látszik az elérése. Egészen addig a korig, amíg a kijózanító valóság meg nem jelenik az egyetemen vagy egy munkahelyen.
Ma, bármilyen korú gyereket nevel is egy szülő, vagy tanít egy tanár, szükség van arra, hogy a valóságot vonzó színekkel ábrázolja, amit érdemes felfedezni. Az addiktív közösségi média és a realitás párharca kemény menet. Az online tér köldökzsinórja egyre vastagabb, nárcisztikus buborékunk egyre nő.
Ahhoz azonban, hogy ezt felismerjük és saját értékrendet alkossunk, éppen a belső előállítású biztonságunkra lenne a legnagyobb szükség. Mára a legfontosabb kérdéssé az vált, hogyan maradhatnak konstruktív érzelmi kapcsolatban a felnőttek a digitális generációk kisebb és nagyobb tagjaival?
Értékelések
Értékelem a terméket
Még nincs értékelés